سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸

عملکرد و موارد در حال پیگیری


     عملکرد مرکز CRM اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان

 

  •          تهیه و نصب Stand معرفی و اعلام راه‌اندازی مرکز CRM در نقاط مختلف اداره کل
  •      برگزاری جلسات با سرمایه‌گذاران ، خطوط کشتیرانی، صاحبان عمده کالا، شرکت‌های ریلی و ... جهت دریافت نقطه نظرات آنان در مورد                       فعالیت‌های بندر
  •         همراهی و مشایعت هیئت‌های بازدیدکننده خارجی نظیر JICA  ژاپن، سنگاپور، ایتالیا، هلند و ...
  •         طراحی و راه‌ندازی بخش CRM در وب سایت اداره کل جهت تعامل بیشتر با مشتریان
  •         نظرسنجی از مسافران دریایی متردد به جزایر استان
  •         همکاری با اداره مطالعات و برنامه‌ریزی جهت تحلیل و تکمیل فرایند 11 مورد نظرسنجی از مشتریان بندر که نتایج حاصل و برنامه بهبود در آینده              نزدیک به استحضار می‌رسد.
  •          انجام پژوهش پیرامون آخرین ابداعات و نوآوری‌ها در بنادر سرآمد جهان در خصوص چگونگی تعامل و مشتری‌گرایی تا بتوان ایده‌های جدید را در          بنادر داخلی اجرایی نمود.
  •          ارائه طرح پیشنهادی جهت اجرای پروژه تهیه و یکپارچه بانک اطلاعاتی مشتریان بندر با همکاری اداره فاوا
  •          برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت همایش در خصوص فرهنگ مشتری گرایی و بهبود روابط با مشتریان
  •          تشکیل کمیته CRM متشکل از نمایندگان هر واحد جهت اثربخشی بیشتر و انجام کار تیمی